O que queda do naufraxio

quarta-feira, setembro 06, 2006

Os cazadores de bolboretas



"Algunos corpiños como filo, que quería decir amistad, y logos, que quería decir palabra, abrigaban mucho, y permitían variaciones muy interesantes. Ella un día los puso juntos y resultó un personaje muy seductor: el filólogo o amigo de las palabras. Lo dibujó en un cuaderno tal y como se lo imaginaba, con gafas color malva, sombrero puntiagudo y en la mano un cazamariposas por donde entraban frases en espiral a las que pintó alas. Luego vino a saber que la palabra filólogo ya existía, que no la había inventado ella. (...) Y ella les daba alas a las palabras, porque era su amiga, y ser amiga de alguien es desearle que vuele."
-Carmen Martín Gaite-

E iso vos desexo eu a vós, que sigades sendo filólogos e filólogas, compañeiros e compañeiras das palabras, facendo que voen e que a súa semente se estenda e esté en todas partes, como fai o vento rabudo nos días de treboada. E se algunha vez xogades a imaxinarme, e ata a ollarme, facédeo por favor con esas gafas violetas e ese sombreiro puntiagudo (aínda que eu prefiro a boina) que seica usamos as filólogas. E pensade que mentres nunha man levo o cazabolboretas, na outra teño a agulla, para seguir consendo e remendando verbas. Mentres, eu soñarei que son unha modistiña, que teño a casa chea de manequíns, e que enfío e enfío sen poder parar frases e ata oracións. Porque sei que, en todos os lugares e tempos do mundo, haberá sempre unha filo-loga, xogando co seu cazabolboretas a atrapar unha nova palabra, para facela voar.

18 Comments:

Postar um comentário

<< Home